یوسف از جرم زلیخامدتی زندان برفت    مهدی از اعمال ما حبس ابد گردیده است
یوسف از جرم زلیخامدتی زندان برفت    مهدی از اعمال ما حبس ابد گردیده است

یوسف از جرم زلیخامدتی زندان برفت مهدی از اعمال ما حبس ابد گردیده است

همه چیز در این وبلاگ موجود است

التماس دعا..

علی جان!

بعد مرگم لحظه ای بر تربت من پا گذار

از قدومت خاک قبر من گلستان میشود


قصه عشق ، انسان بودن ماست

سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند

که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت

به رقص درآیی

قصه عشق ، انسان بودن ماست

اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست

سرت را بالا بگیر ولبخند بزن

فهمیدن احســاس

کار هر آدمی نیست!‌




خدایا..

او جان من است!

جان مرا ب لبم برسان!..!

در این خانه جز مهربانی نمی‌بارد

حالا که آمده‌ای
چترت را ببند
در ایوان این خانه
جز مهربانی نمی‌بارد....


هیچکس بی کس نیست ولی،
موفق کسی هست که با هر کس نیست

کمی نگران من باش...

حالم را نپرس

نگذار دروغ بگویم خوبم

خیالت راحت می شود

و من تنهاتر می شوم

کمی نگران من باش

نگرانی تو حال مرا خوب می کند




جای پدر و مادرت در کنار تو هست نه در خانه سالمندان!!!!




خدا تنها و تنها در دل انسان ها جا دارد

گاندی می گوید :من نمی توانم خدا را در بیرون از انسان بیابم...

اگر مطمئن بودم می توانم خدا را در غاری در هیمالایا پیدا کنم،

بی درنگ به آن جا می رفتم

اما می دانم که خدا تنها و تنها در دل انسان ها جا دارد
جرأت کنیدحقیقی باشید
جرأت کنید زشت باشید
خود را همان که هستید نشان دهید....
هر چه میخواهید باشید فقط خودتان باشید
انسان باشید

من این مردم رانمی شناسم..!

من این مردم رانمی شناسم،


مردمی که درچشمهایشان به جای حیای آشنا؛بی شرمی بیگانه جا دارد


مرد شدن شاید تصادفی باشه ولی مرد موندن کار هر کسی نیست ..

دردی به اسم بی رحمی !

آنچه از همه دردناک تر است فقر و بیماری نیست

بیرحمی مردم نسبت به یکدیگر است !



بعضی وقتا دردت اونقدر شخصی میشه که با خودتم حرف نمی زنی

ولی ما دل به او بسـتیم و دیدیـم..!

بسی گفتند: دل از عشق برگیـــــر

که نیرنگ است وافسون است وجادوست

ولی ما دل به او بسـتیم و دیدیـم

که این زهر است امّا نوش دارو ست ...


برای زندگی نه سقف میخواهم نه زمین...نقشه ی جغرافیایی دستهایت کافیست...

به کجا چنین شتابان...!؟

وقتی زنان گرایشهای مردانه و مردان گرایشهای زنانه می یابند


هرکدام بدترین خصیصه های دیگری را به خود میگیرد


مردان ظرافت و نرمش عاری از نیرومندی زن را به خود میگیرند


و زنان زمختی عاری از محبت و مهربانی مرد را


غمگین نوشت ♣

ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﯾﺶ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﺳﺖ

ﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﻤﺘﺮ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﮐﻤﺘﺮ ﺧﯿﺲ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺷﺪ 


اندکی بدی در نهاد ما..

 اندکی بدی در نهاد تو

اندکی بدی در نهاد من

اندکی بدی در نهاد ما

و لعنت جاودانه بر تبار انسان فرود می‌آید

آبریزی کوچک به هر سراچه 

هرچند که خلوتگاه عشقی باشد

شهر را

از برای آن‌که به گنداب درنشیند

کفایت است

شاملو



تلخ نوشت ♣

خط عمرم ؛ کف دستانم نیست...
به فالگیر بگو...
رد پاهای تو را ببیند....

ماه مبارک رمضان

ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگی های منحصری که دارد در میان ماه های سال قمری برترین است؛ قرآن کریم می فرماید: «ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان ها در آن نازل شده است.»

پیامبر گرامی(ص) درباره ماه رمضان می فرماید: «ای مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روی آورد، ماهی که نزد خدا از همه ماه ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب هایش بر همه شب ها و ساعاتش بر همه ساعات برتر است، ماهی است که شما در آن به میهمانی خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار گرفته اید، نفس های شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است.... بهترین ساعاتی است که خداوند به بندگانش نظر رحمت می کند.

شهید احمد برازنده


او رفت تا غیرت رو معنا کند...او رفت تا از ناموس وطن عزیزش دفاع کنه..شهید برازنده در 11 ابان 1359 به د یدار معبودش شتافت..هرچه از دلاوریها و رشادتهای شهید احمد برازنده صحبت کنیم گزافه گویی نکرده ایم..ولی افسوس که یادگاران شهید در سختی و عذاب زندگی میکنند...تو رفتی چرا تنها.............

برادران شهید برازنده


«یاد شهیدان، یادبود ارزشهای انسانی است، و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است.»

 

«زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است.»

 

«شهادت دُر گرانبهایی است که بعد از جنگ به هر کس نمی‌دهند.»

« آن روزها دروازه ای برای شهادت داشتیم و حال معبری تنگ، هنوز برای شهید شدن فرصت هست، دل را باید پاک کرد!  » 


«یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد.»

 

«خاطرة شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.»

 

«تلألو خون سرخ شهید آفتاب را شرمسار می کند.»

 

«گاهی رنج و زحمت زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست.»