یوسف از جرم زلیخامدتی زندان برفت    مهدی از اعمال ما حبس ابد گردیده است
یوسف از جرم زلیخامدتی زندان برفت    مهدی از اعمال ما حبس ابد گردیده است

یوسف از جرم زلیخامدتی زندان برفت مهدی از اعمال ما حبس ابد گردیده است

همه چیز در این وبلاگ موجود است

عجیب ولی واقعی...

عکس قدیمی ولی دیدم اشک از گونه هام سرازیر شد..بیایید مواظب قدمهایمان باشیم ..معجزات خداوند هر روز اتفاق میوفتند ولی ماها روز به روز ایمانمون ضعیف میشه..دوست دارم هرکی عکس رو دید نظر بده...




نظرات 4 + ارسال نظر
روژین شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:07 ب.ظ

من مادرم نمیدونم به چه دلیل ولی از یک‌سالگی ولم کرد و یک ماه بعدش با یه آقا داخل همون محل ازدواج کرد نفرینش نمیکنم ولی نمیتونم ببخشمش
این مادر جونش داد واسه بچش
ولی مادر من بچشو داد برای ...

همه یه روز می‌میریم .. هم اینکه نفرین نکرده ای خیلی دل بزرگی داری خدا بزرگه دوست عزیز اینم تقدیر شما بوده

فاطمه زهرا یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 12:08 ب.ظ

مامانم هستم و دعا میکنم تا وقتی زنده ام سایه مادرم و پدرم بالا سرم بمونن
امین

آن شاالله

مرتضی دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1399 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام وقتی این عکسو دیدم یاد لحظه ای افتادم که توحیاطِ خونه برای بارآخرطابوت مادرم رو گذاشتن زمین و روشُ باز کردن گفتن برای بارآخر ببینش و ازش خدا حافظی کن و منم پیشونیه مقدس و مبارک مادرمو برای بار آخر بوسیدم.فقط یک کلام اگر مادر دارید تا دیر نشده صبح تاشب فقط عبادتش کنید.♥

روحش شاد

ساحل دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 04:15 ب.ظ

وای خدا مارا به جان هرکسی که دوست داری ببخش و بیامرز{ امین } { الهی امین} خدایاااااا

الهی امین دوست بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد